Voor IT-oplossingen die
passen bij jouw bedrijf
Voor verbinding van
IT met jouw business
Voor maatwerk IT-oplossingen
met meerwaarde
Voor een branche-onafhankelijke
en ervaren IT-partner
Voor een betrouwbare
dienstverlening op gebied van IT
Voor maatwerk IT-oplossingen
met meerwaarde

Werken bij

Werken bij IT=it is werken bij een ervaren IT-bedrijf. Een branche-onafhankelijke IT-partner die maatwerkoplossingen biedt vanuit verbinding met de klant.

Veel verschillende klanten met elk hun eigen eisen, wensen en door ons hierbinnen geboden diversiteit aan IT-diensten. Die overigens niet alleen binnen traditionele kantoortijden zijn gerealiseerd. We gaan door totdat het goed is en streven altijd naar procesoptimalisatie voor de klant, zodat efficiency en kwaliteit van de gegenereerde output met onze geleverde IT-oplossingen steeds verder toeneemt. Net zoals we altijd streven naar een zo goed mogelijke klik met onze medewerkers en hen helpen indien nodig om kennis naar een hoger niveau te tillen en samen als team nog beter te kunnen opereren en presteren.

We zijn voortdurend op zoek naar aanvullend talent met passie voor techniek en IT; de beste mensen in het vak of wie de beste willen worden. Mensen die gemotiveerd, leergierig en initiatiefrijk zijn, een eigen visie op IT en kennis van zaken hebben en ons team daarmee versterken.

Ben je enthousiast en benieuwd naar de mogelijkheden die wij jou te bieden hebben? Neem contact met ons op of mail direct naar vacature@itisit.nl

Servicedesk medewerker / 1e lijn (m/v)

IT=it zoekt een ambitieuze collega die in ons team een actieve rol inneemt in het registreren, bewaken en opvolgen van klantvragen. Die het een sport vindt om in het eerste contact al zo veel mogelijk tot een oplossing te komen en het daarna overdraagt aan het team en het zo voor iedereen gemakkelijker maakt. Dit zijn samen met onderstaande taken de kern van de functie. Natuurlijk wil hij of zij doorgroeien naar een rol als systeembeheerder of consultant, we zien niets liever.

 

Wat ga je doen:

  • Registreren van incidenten (problemen en changes) in het ticketsysteem, veelal via telefonisch contact met en via onze relaties
  • Bewaken van de geregistreerde tickets
  • Opvolgen en Communiceren over de status van de tickets
  • Oplossen van de vragen in de tickets
  • Nieuwe tickets classificeren en toewijzen (veelal via mail binnengekomen)
  • Monitoren van klant Infrastructuren
  • Maken van procedures en/of handleidingen van veelvoorkomende zaken
  • Pre-installatie van werkplekken
  • Ondersteunen bij lopende projecten

 

Deze kerntaken worden uitgevoerd op onze centrale locatie in De Meern (Utrecht), deze werkzaamheden worden uitgevoerd in wisseldiensten, deze bestaan uit (07:00 / 16:00 – 10:00 / 19:00 en geregeld op zaterdag van 07:00 / 13:00), de gewone kantooruren zijn van 08:30 tot 17:30 en soms draai je hierin ook mee i.p.v. een dienst. Thuiswerken is zeker een mogelijkheid.

 

Deze functie is de spil van het bedrijf, bijna alle klantcontacten worden door dit team – ook wel onze ambassadeurs genoemd – onderhouden. Je rapporteert rechtstreeks aan de Operationeel Manager, voor technische vragen kun je bouwen op het tweede-/derdelijns team van ITisit. Wij hebben de kernwaarden, Betrokken, Bevlogen, Betrouwbaar en Bekwaam in ons DNA vastgelegd, hierdoor zijn we een hecht team en dat heeft ervoor gezorgd dat ITisit op dit moment een van de snelst groeiende organisaties in de Nederlandse Microsoft Cloud wereld is. Onze focus is dan ook Cloud, tenzij…   Wij ondersteunen hiermee ook organisaties in binnen- en buitenland met vragen over Office 365, Google, Microsoft Azure en nog veel meer ICT gerelateerde vragen.

 

Wat bieden wij jou:

Wij bieden een uitdagende fulltime (40 uur) functie met veel ruimte voor eigen initiatief in een professionele werksfeer bij een financieel sterke organisatie die goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden kent, zoals daar zijn;

  • Uitgebreide mogelijkheden voor het ontwikkelen van jezelf door middel van opleidingen en certificeringen
  • Ruimte om door te groeien naar 2de/ 3de lijn Servicedesk medewerker
  • Een marktconform salaris
  • 8% vakantiegeld
  • 25 vakantiedagen, per 2 gewerkte jaren 1 extra vakantiedag (max. 5)
  • Keuze uit een leaseauto of reiskostenvergoeding
  • Vast dienstverband
  • Een Pensioenregeling
  • Mobiele Telefoon en Laptop

 

Wensen en Eisen:

  • Je hebt een MBO ICT nivo-3 of nivo-4 diploma afgerond.
  • Communicatief vaardig in Nederlands en Engels, zowel schriftelijk als mondeling is een
  • Werkervaring (bijvoorbeeld stage) in het werken op een servicedesk heeft onze voorkeur.
  • Bereid tot het (mee)draaien in en van wisselende diensten.
  • Rijbewijs is een vereiste
  • Service en oplossingsgericht
  • Een teamspeler

 

Ervaring met:

Twee of meer uit onderstaande lijst

  • Windows 7/8/10
  • Windows Server 2008 en hoger
  • Active Directory
  • Microsoft Office 365 beheer
  • Microsoft Azure (IaaS)
  • Citrix
  • Ubuntu/ CentOS Linux

 

Pro’s:

  • Certificaten m.b.t. Microsoft zoals: Microsoft Windows 10 (MD-100 / MD-101)
  • Certificaten m.b.t. Linux zoals: LPIC / RHCE / Linux Foundation
  • Certificaten m.b.t. Netwerken zoals: ICND1, JNC of vergelijkbaar
  • Andere talen, zoals Duits en/of Frans, in woord en geschrift

Een antecedentenonderzoek maakt deel uit van het wervingsproces.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Systeembeheerder SysOps (m/v)

IT=it is op zoek naar ambitieuze Systeembeheerders.

Om onze groei te blijven ondersteunen zijn wij voor de uitbreiding van ons team, op zoek naar een tweetal gedreven medior Systeembeheerders (m/v). Ben jij diegene die zich op zijn/haar best voelt in een zeer dynamische omgeving, dan ben jij de versterking die we zoeken. Bij het ondersteunen van onze klanten kan het zijn dat je ook voor en na werktijd voor klanten bezig bent. Denk bijvoorbeeld aan storingen of changes. Een 9-5 mentaliteit past dus zeker niet in dit profiel. Je werkt zowel op kantoor in De Meern als op locatie bij klanten, soms in of aan een project en soms omdat er een incident of change is of was. Een rijbewijs (B) is onontbeerlijk. Uiteraard ben je bereid en heb je de ambitie jezelf verder te ontwikkelen, dat zien we graag.

 

Wat ga je doen:

  • Oplossen van incidenten (problemen en changes) vanuit het ticketsysteem, veelal op afstand en vaak terwijl er telefonisch contact is met een van onze relaties
  • Vastleggen van de klantomgevingen in onze systemen
  • Maken van verbeterplannen (SysOps), migratievoorstellen en uitvoeren van deze voorstellen in projectvorm (remote, onsite of gecombineerd), ondersteunen van collega’s bij en in projecten
  • Regelmatig uitvoeren van updates en upgrades
  • Monitoren van klant Infrastructuren, wijzigen en verbeter van de monitoring
  • Maken van beheerdocumentatie, procedures en/of handleidingen van veelvoorkomende specifieke klant zaken
  • Presenteren van nieuwe klanten & klantomgevingen en overdragen naar servicedesk en rest van het team

 

Deze kerntaken kunnen worden uitgevoerd vanaf elk denkbare locatie met een internetverbinding, maar doen wij standaard vanuit onze centrale locatie in De Meern (Utrecht). Deze werkzaamheden worden vaak uitgevoerd tijdens kantooruren (de gewone kantooruren zijn van 08:30 tot 17:30) maar ook regelmatig in wisseldiensten, deze bestaan uit (07:00 / 16:00 – 10:00 / 19:00 en geregeld op zaterdag van 08:00 / 13:00). Natuurlijk wordt er hierbuiten ook vaak werk gepland in de avonden en weekeinden. Vanzelfsprekend is thuiswerken ook zeker een mogelijkheid.

 

Deze functie is de technische spil van het bedrijf, alle technische klantvragen, incidenten en problemen worden door dit team opgepakt, samen onderhouden zij met de servicedesk het contact met de klant. Je rapporteert rechtstreeks aan de Operationeel Manager, voor technische vragen kun je bouwen op jouw andere collega’s in het tweede-/derdelijns team van ITisit. Wij hebben de kernwaarden, Betrokken, Bevlogen, Betrouwbaar en Bekwaam in ons DNA vastgelegd, hierdoor zijn we een hecht team en dat heeft ervoor gezorgd dat ITisit op dit moment een van de snelst groeiende organisaties in de Nederlandse Microsoft Cloud wereld is. Onze focus is dan ook Cloud, tenzij…   Wij ondersteunen hiermee ook organisaties in binnen- en buitenland met vragen over Office 365, Google, Microsoft Azure en nog veel meer ICT gerelateerde vragen.

 

Wat bieden wij jou:

Wij bieden een uitdagende fulltime (40 uur) functie met veel ruimte voor eigen initiatief in een professionele werksfeer bij een financieel sterke organisatie die goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden kent, zoals daar zijn;

  • Studiemogelijkheden (opleidingen en trainingen)
  • Ruimte om door te groeien naar Senior Systeembeheerder of Consultant
  • Een marktconform salaris
  • 8% vakantiegeld
  • 25 vakantiedagen, per 2 gewerkte jaren 1 extra vakantiedag (max. 5)
  • Keuze uit een leaseauto of reiskostenvergoeding
  • Vast dienstverband
  • Een Pensioenregeling
  • Mobiele Telefoon en Laptop

 

Wensen en Eisen:

  • Minimaal MBO ICT 4 diploma afgerond, aangevuld met relevante diploma’s of certificeringen in het vakgebied
  • Minimaal 3 jaar werkervaring en gedegen kennis in en van 2 of meer van de onderstaande gebieden
  • Communicatief vaardig in Nederlands en Engels, zowel schriftelijk als mondeling is een vereiste
  • Bereid tot het meedraaien in wisselende diensten
  • Geen bezwaar tegen overwerken (bereidheid tot werken buiten normale kantoortijden en weekenden, een deel van het werk kan nu eenmaal niet overdag)
  • Betrokken & Teamspeler
  • Stressbestendig
  • Flexibel & Leergierig
  • Rijbewijs B is een vereiste

 

Ervaring en gedegen kennis van meerdere uit onderstaande lijst:

  • Windows 7/8/10
  • Windows Server 2008 en hoger
  • Hyper-V
  • Active Directory
  • Microsoft Office 365 beheer
  • Microsoft Azure (IaaS)
  • Microsoft Remote Desktop Services
  • Ubuntu/ CentOS Linux
  • MySQL, PHP, nGinx, Ansible, Sendmail
  • Icinga(2)
  • Citrix
  • VMware vSphere 5 en hoger + VSAN
  • Cisco/Meraki routers/switches en Firewalls (Cisco ASA)

 

Pro’s:

  • Certificaten m.b.t. Microsoft zoals: Azure / O365
  • Certificaten m.b.t. Linux zoals: LPIC / RHCE / Linux Foundation
  • Certificaten m.b.t. Netwerken zoals: CCNA/CCNP of vergelijkbaar
  • Andere talen, zoals Duits en/of Frans, in woord en geschrift

Een antecedentenonderzoek maakt deel uit van het wervingsproces.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

I.v.m. de aanbevelingen vanuit onze overheid m.b.t. Covid-19 (Corona) hebben wij als ITisit ook besloten om naar keuze (gedeeltelijk of geheel) vanaf huis te werken, hierdoor kan het voorkomen dat wij per telefoon verminderd bereikbaar zijn. Onze voorkeurs contactmethode is dan ook e-mail (via de u bekende adressen). Wij vragen uw begrip voor eventuele vertragingen in responsetijden.