Help

hulp op afstand

Om je vanaf afstand optimaal te kunnen ondersteunen, kan er met behulp van TeamViewer (zie oranje button onderaan de pagina) contact worden gemaakt op werkstationniveau.

De applicatie genereert een eenmalig uniek ID-nummer en Password waarmee onze servicedeskmedewerkers of engineers eenmalig kunnen verbinden. Onze medewerkers zullen het downloaden en het maken van de verbinding stap voor stap begeleiden en zodra de TeamViewer applicatie wordt afgesloten, zal de verbinding automatisch weer worden beëindigd.

Functioneel kunnen denken gericht op dat wat de klant uiteindelijk met IT wil gaan bereiken

I.v.m. de aanbevelingen vanuit onze overheid m.b.t. Covid-19 (Corona) hebben wij als ITisit ook besloten om naar keuze (gedeeltelijk of geheel) vanaf huis te werken, hierdoor kan het voorkomen dat wij per telefoon verminderd bereikbaar zijn. Onze voorkeurs contactmethode is dan ook e-mail (via de u bekende adressen). Wij vragen uw begrip voor eventuele vertragingen in responsetijden.