Diensten

Consultancy

Bij vrijwel elke organisatie bestaat op zeker moment de behoefte aan gespecialiseerde ICT-kennis.

Ongeacht of het gaat om consultancy op ad-hoc basis of voor langere periode, IT=it deelt haar expertise graag met u. Op elk niveau zijn onze specialisten in staat om u adequaat bij te staan.

De filosofie achter onze oplossingen is het streven naar een ICT-omgeving die bijdraagt aan het optimaliseren van de beschikbare resources, de betrouwbaarheid en de efficiency van uw business.

Het maakt niet uit of het gaat om expertise bij throubleshooting, extra denkvermogen bij het realiseren van een nieuwe ICT-omgeving of de behoefte aan een sparringpartner met toekomstvisie.


Met onze kennis boekt u resultaat.

Wilt u weten wat IT=it uw bedrijf te bieden heeft?
Klik hier om contact met ons op te nemen.

foto-consultancy
foto-outsourcing

IT outsourcing

Voor organisaties die de focus op de core business willen houden kan uitbesteed beheer van de ICT-omgeving een oplossing zijn. Deze manier van organiseren geeft ook de garantie dat altijd voldoende kennis van de bedrijfskritische applicaties aanwezig is.

Outsourcing brengt voor de meeste organisaties tevens een kostenvoordeel met zich mee. IT=it verzorgt deze diensten tegen een fixed price. Voor de klant is het prettig om voor alle IT gerelateerde vragen of problemen bij één centraal aanspreekpunt terecht te kunnen.

Door correctief, preventief en adaptief onderhoud is tevens de betrouwbaarheid van uw ICT-structuur gewaarborgd. Bij uitbesteed beheer zal IT=it uw systemen constant monitoren, zodat problemen vroegtijdig aan de oppervlakte komen en al worden verholpen voordat serieuze calamiteiten zich voordoen.

ICT outsourcing activiteiten worden altijd vastgelegd in een service level agreement (SLA), welke in samenspraak met de klant wordt opgesteld. De SLA brengt helder en duidelijk alle verplichtingen en afspraken binnen het servicecontract in kaart.

Support On Demand

Beheer op afroep betekent dat wij systeembeheer uitvoeren op moment dat u het nodig acht.

Deze vorm van ondersteuning door IT=it is bijzonder geschikt voor organisaties die incidenteel behoefte hebben aan externe ICT-expertise. Ondersteuning bij kritische situaties is één van de services die mogelijk is binnen support on demand. Onze kennis is ook in te schakelen wanneer de eigen automatiseringsafdeling een sparringpartner nodig heeft bij belangrijke keuzes op het vlak van ICT.
In het geval van personele onderbezitting door vakantie of ziekte is IT=it in staat om voor continuïteit te zorgen van uw bedrijfskritische applicaties.

Wie bieden support on demand op drie niveau’s:

  • Niveau A: Actie binnen drie werkdagen.
  • Niveau B: Actie op de eerst volgende werkdag.
  • Niveau C: Actie binnen 4 business uren.

Ieder contract bevat 8 uur gratis support per maand.

Een carte blanche servicelevel is eveneens mogelijk. Beheer op afroep wordt dan afgestemd op uw organisatie en uw specifieke wensen. Mogelijke uitbreidingen op hierbovenstaande contractvormen zijn:

  • extra support op vaste dagen per week/maand
  • 5 dagen x 24 uur standby services
  • 24/7 standby services

 

Support on demand activiteiten worden altijd vastgelegd in een Support Overeenkomst, welke in samenspraak met de klant wordt opgesteld. De Support Overeenkomst brengt helder en duidelijk alle verplichtingen en afspraken in kaart.

Cloud

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

roof solar energy panels reflected modern city skyline

Vragen? Neem contact met ons op.