Support on Demand


Beheer op afroep betekent dat wij systeembeheer uitvoeren op moment dat u het nodig acht.
Deze vorm van ondersteuning door IT=it is bijzonder geschikt voor organisaties die incidenteel behoefte hebben aan externe ICT-expertise. Ondersteuning bij kritische situaties is één van de services die mogelijk is binnen support on demand. Onze kennis is ook in te schakelen wanneer de eigen automatiseringsafdeling een sparringpartner nodig heeft bij belangrijke keuzes op het vlak van ICT.
In het geval van personele onderbezitting door vakantie of ziekte is IT=it in staat om voor continuïteit te zorgen van uw bedrijfskritische applicaties.

Wie bieden support on demand op drie niveau's:

  • Niveau A: Actie binnen drie werkdagen.
  • Niveau B: Actie op de eerst volgende werkdag.
  • Niveau C: Actie binnen 4 business uren.

 

Ieder contract bevat 8 uur gratis support per maand.

Een carte blanche servicelevel is eveneens mogelijk. Beheer op afroep wordt dan afgestemd op uw organisatie en uw specifieke wensen. Mogelijke uitbreidingen op hierbovenstaande contractvormen zijn:

  • extra support op vaste dagen per week/maand
  • 5 dagen x 24 uur standby services
  • 24/7 standby services

 

Support on demand activiteiten worden altijd vastgelegd in een Support Overeenkomst, welke in samenspraak met de klant wordt opgesteld. De Support Overeenkomst brengt helder en duidelijk alle verplichtingen en afspraken in kaart.