ICT outsourcing

Voor organisaties die de focus op de core business willen houden kan uitbesteed beheer van de ICT-omgeving een oplossing zijn. Deze manier van organiseren geeft ook de garantie dat altijd voldoende kennis van de bedrijfskritische applicaties aanwezig is.

Outsourcing brengt voor de meeste organisaties tevens een kostenvoordeel met zich mee. IT=it verzorgt deze diensten tegen een fixed price. Voor de klant is het prettig om voor alle IT gerelateerde vragen of problemen bij één centraal aanspreekpunt terecht te kunnen.

Door correctief, preventief en adaptief onderhoud is tevens de betrouwbaarheid van uw ICT-structuur gewaarborgd. Bij uitbesteed beheer zal IT=it uw systemen constant monitoren, zodat problemen vroegtijdig aan de oppervlakte komen en al worden verholpen voordat serieuze calamiteiten zich voordoen.

ICT outsourcing activiteiten worden altijd vastgelegd in een service level agreement (SLA), welke in samenspraak met de klant wordt opgesteld. De SLA brengt helder en duidelijk alle verplichtingen en afspraken binnen het servicecontract in kaart.